Ще з березня команда митців, дизайнерів, волонтерів та просто ентузіастів з міста Охтирка Сумської області почала випускати оригінальні мерч-футболки з принтом, що став фірмовим знаком «маленького бренду великої Країни» та символом місцевого руху опору – лаконічним зображення «коктейлю Молотова» у пляшці з-під пива «Охтирське» і написом «Місто-герой». Всі виручені кошти, повідомляє сайт sumy-trend, креатори вирішила направити на допомогу ЗСУ та ТРО.
За цей час бренд Vibeboom розрісся та став пізнаваним далеко за межами Сум та навіть України, а його натхненник та учасник команди Павло Ігнатченко розповів нам, як виникла ідея створення охтирського мерчу, якими досягненнями пишається його творча команда та розкрив сміливі плани на майбутнє.
Народження «Маленького бренду великої Країни»
«Це був березень місяц, дуже важкий місяць, – згадує Павло про народження бренду Vibeboom. – Я скинув якусь картинку подрузі-художниці,та ми, як свідомі охтирчани, вирішили, що потрібно зробити малюнок, що нагадував би нам про наше місто та мотивував. Перед очима було, з чого малювати – малювали з натури. В першу чергу, це був просто малюнок, що символізував настрій моменту. І це зовсім не про пиво – це про продукт, що виробляється в нашому місті багато років,та нагадує про малу Батьківщину. Це про пляшки, яких у нас дійсно багато саме в такому вигляді, це про те що ми робили власними руками та бачили власними очима. Це про наш настрій давати відсіч окупанту. Вже потім ми вирішили що цей малюнок може принести більше користі, ніж просто підняти настрій, та нагадати, звідки ми».
Павло розповідає, що до створення мерчу та реалізації задуму залучив ще двох друзів-переміщених осіб, які переїхали у Ужгород, попросив, щоб вони знайшли виробництво та допомогли реалізувати проект. «Так і з’явився цей маленький бренд великої Країни», – резюмує він.
Стартова ціна футболки – 420 грн, але кожен бажаючий може заплатити і більше, обмежень немає. «Найбільший внесок склав 2000 грн, – розповідає натхненник бренду. – Платник попросив подарувати футболки, придбані за його кошти, кому ми вважаємо за потрібне. Тому ми подарували футболки деяким офіцерам ЗСУ».
Благодійність – понад усе
Всі кошти від реалізації мерчу йдуть на потреби ЗСУ, ТерОборони та волонтерські нужди.
«Дуже важливо, що це благодійний проект, який має після перемоги стати платником податків в місті Охтирка та розвиватись разом з нашим містом. За перший місяц ми зібрали 15 000 грн. За ці кошти купили спорядження для військового, який захищає кордони Сумщини», – звітує Павло.
Він підтверджує, що попит на мерчі є, але уточнює, що творча команда не хоче бути «просто станком та штампувати одне й те саме».
«В мирний час ми митці, тому прагнемо завжди створювати щось нове, навіть в умовах війни. Буде нова серія, ми вже працюємо над нею. Намагаємось підійти до створення речей ще більш ретельно, підвищити якість. Новинки, як нам здається, сануть цікаві насамперед дівчатам та дітям, адже вони будуть більш яскравими. Ну, звісно, буде щось і для хлопців. Також хочемо зробити окремо серію саме для військових ЗСУ, в певних кольорах», – розкриває плани Павло.
Він зізнається, що мріє перенести виробництво в рідну Охтирку. Павло не приховує, що йому дуже приємно бачити на вулицях міста людей у футболках бренду Vibeboom. Декілька разів замовлення на мерч приходили навіть з-за кордону.
«З того що я запам’ятав, це Польща, Німеччина, Австрія. Відправляли футболки українському співакові та фіналісту Нацвідбору на «Євробачення 2022» Антону Вельбою в Грунь . А ще люди набивають собі татуювання с нашим малюнком, я вже бачив двох. Для мене це дійсно показник того, наскільки це важливо для людей», – додає автор Vibeboom.